Аналитика
http://www.geosystema.net/forum/

Режим конструювання «Вирівнювання»
http://www.geosystema.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=19728
Страница 1 из 1

Автор:  slobodinskyi [ 10 апр 2018 14:15 ]
Заголовок сообщения:  Режим конструювання «Вирівнювання»

Прошу допомогти прикладом використання даного режиму.

Автор:  fendak [ 10 апр 2018 15:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

Використовую для вирівнювання вздовж лінії:
а) точок об'єкта (ів);
б) об'єктів загалом;
в) точок по висоті.
https://youtu.be/dGBerb9wzvY

Автор:  slobodinskyi [ 10 апр 2018 15:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

На скільки я зрозумів цей режим викликає деформацію об'єктів.

Автор:  slobodinskyi [ 10 апр 2018 15:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

Не зрозуміло за яким принципом, наприклад, відбувається переміщення (по суті суміщення) полігона по відношенню до лінії у випадку, якщо лінія не паралельна стороні полігона, котра потрапила в рамку.

Автор:  fendak [ 10 апр 2018 16:09 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

slobodinskyi писал(а):
На скільки я зрозумів цей режим викликає деформацію об'єктів.

Деформація (в плані) відбувається тільки при варіанті Переміщувати тільки ближні точки.
Варіант 2 (Переміщувати об'єкти повністю) деформації не викликає.

slobodinskyi писал(а):
Не зрозуміло за яким принципом, наприклад, відбувається переміщення (по суті суміщення) полігона по відношенню до лінії у випадку, якщо лінія не паралельна стороні полігона, котра потрапила в рамку.


З лінією вирівнювання суміщається середня точка найближчої лінії об'єкта до лінії вирівнювання

Автор:  slobodinskyi [ 10 апр 2018 16:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

Дякую. А чи можливо переміщати лише конкретні об'єкти, а не усі, які потрапили в рамку?

Автор:  fendak [ 10 апр 2018 16:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

мабуть що ні

можна вирізати тільки потрібні на чистий листок для вирівнювання і потім повертати назад у вихідну карту

Автор:  slobodinskyi [ 11 апр 2018 08:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

Кошмар.

Автор:  fendak [ 11 апр 2018 15:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

за 10 років користування Digitals дану функцію використовував тільки декілька разів. Зручніше перед тим прокласти лінію по якій треба вирівнювати об'єкти і зразу ж малювати будівлі по лінії.
Дана функція більше для тих, хто провтикав вирівнювання при зборі об'єктів. Для них це може і жах. Але на скільки бачу з ваших повідомлень, ви просто рішили доколупатися до дігіталс.
Скажу вам що при переході з одного ПЗ на інше дійсно буває не зручно. Бо в кожного розробника ПЗ свій почерх. В кожної програми є свою плюси і мінуси. Якщо ви цього не розумієте, то вам будь-яка програма не буде підходити, бо універсальних програм не існує. Кожному своє.

Автор:  slobodinskyi [ 11 апр 2018 16:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

Річ не в програмах, смаках чи почерку, а в елементарній оптимізації дій. Якщо вам легше рік рити котлован лопатою, то це не означає, що для когось зробити те саме екскаватором за пару годин є питанням смаку.

Автор:  fendak [ 11 апр 2018 16:30 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

допустимо, ви виділили тільки ті об'єкти, які треба вирівняти по лінії
по вашому це така катастрофа просто вирізати їх (один клік), створити нову карту (другий клік), вставити їх туди (третій клік), запустити функцію вирівнювання, скопіювати об'єкти і вставити назад в вашу карту(четвертий та п'ятий клік)?. Як не мене, це навіть не варто того, щоб про це писати, не знаю, чого я повівся на ваші запитання.
Погоджуюсь, що може це було б і зручніше. щоб дана функція працювала тільки з виділеними об'єктами. Ідея справді хороша. Але мені, наприклад, достатньо і такого варіанту.

Автор:  slobodinskyi [ 11 апр 2018 16:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Режим конструювання «Вирівнювання»

В мене після таких аргументів виникає лише бажання запропонувати вам ще краще: малюйте у пейнті:) Безкоштовно (не враховуючи вартості віндовса), ресурсів їсть ще в сотні разів менше, ніяких інструкцій, все простіше простого. Тільки клікайте без кінця. Самий простий набір операцій - клікати та водити мишкою по столу.
Вся біда подібних псевдоаргументів у відсутності знання альтернативи (не поверхневого, а практичного, перевіреного реальною роботою). Ну, це якщо мої аргументи про елементарну оптимізацію дій для вас нічого не значать. Тільки, будь-ласка, не ображайтеся.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/