Аналитика

Цифровая фотограмметрия, картография и землеустройство
Текущее время: 19 дек 2018 02:59

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 947 ]  На страницу Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 30 июн 2018 20:32 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
18 апр 2007 11:55
Сообщения: 1984
Откуда: Vinnitsa
ще потім від лапок позбавитись потрібно
$Zminna=@Dequote $Zminna

_________________
Команда разработчиков Digitals
(наш e-mail и ICQ находятся в меню Помощь|О программе)
Новичкам сюда | Новые возможности программы | Купить Digitals


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 03 июл 2018 09:29 
Специалист
Специалист

Зарегистрирован:
10 апр 2012 11:14
Сообщения: 24
Dmitry_Zolotar писал(а):
ще потім від лапок позбавитись потрібно
$Zminna=@Dequote $Zminna

Так, дякую. Це я вже вичитав.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 03 июл 2018 09:30 
Специалист
Специалист

Зарегистрирован:
10 апр 2012 11:14
Сообщения: 24
Доброго дня. Скажіть будь-ласка, чи є функція для перейменування шару за його номером чи назвою.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 03 июл 2018 11:16 
Гуру
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
22 сен 2007 16:09
Сообщения: 263
Откуда: м.Львiв
geotech писал(а):
Доброго дня. Скажіть будь-ласка, чи є функція для перейменування шару за його номером чи назвою.

@Map.Layers.Set Number Code Type Name - змінює ID шару, його тип і назву

_________________
Простіше написати неправильну програму, ніж зрозуміти правильну


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 03 июл 2018 21:16 
Специалист
Специалист

Зарегистрирован:
10 апр 2012 11:14
Сообщения: 24
Руслан Пархуць писал(а):
geotech писал(а):
Доброго дня. Скажіть будь-ласка, чи є функція для перейменування шару за його номером чи назвою.

@Map.Layers.Set Number Code Type Name - змінює ID шару, його тип і назву

Дякую.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 08 июл 2018 10:41 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 570
Помітив, що у скриптовій функції @Dialog.Select Title|Text1|Text2|...
є кнопка Допомога.
Питання: як редагувати її код?


Вложения:
2018-07-08_113106.bmp
2018-07-08_113106.bmp [ 11.72 Кб | Просмотров: 1063 ]

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua
Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 09 июл 2018 23:14 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
18 апр 2007 11:55
Сообщения: 1984
Откуда: Vinnitsa
fendak писал(а):
Помітив, що у скриптовій функції @Dialog.Select Title|Text1|Text2|...
є кнопка Допомога.
Питання: як редагувати її код?

Ніяк не можна. Цей діалог використовується не тільки в скриптах, там є посилання на контекст hlp-файлу.

_________________
Команда разработчиков Digitals
(наш e-mail и ICQ находятся в меню Помощь|О программе)
Новичкам сюда | Новые возможности программы | Купить Digitals


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 13 июл 2018 15:06 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
06 июн 2010 06:35
Сообщения: 646
Откуда: Ліспроект
Питання до розробників:
чи можна, щоб функція IDRenumberingID1 (вона ж ID | Перенумерація), застосована у скрипті, не відновлювала оновлення карти на екрані, заборонене скриптовою функцією @Map.BeginUpdate?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 15 июл 2018 12:03 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
06 июн 2010 06:35
Сообщения: 646
Откуда: Ліспроект
voha писал(а):
Доброго дня.
Маємо серйозну проблему обробки події %Events.OnCollect (закінчення збору об'єкта) рівня карти: помилка
Вложение:
Demo.JPG
виникає лише тоді, коли завершення збору полігонального об'єкта відбувається автоматично (наприклад - по існуючим межам внутрішнього контуру складного полігона). В такому випадку створення об'єкта супроводжується операціями AligningObject, DisAsseble..., Assemble... (див. відео).
Вочевидь, проблема у конфлікті виконання вказаних операцій і стартуванні скрипта обробки події.

Дуже прошу розробників подивитись. Інакше прийдеться обмежувати виконавців: ПОЛІГОНИ ВСЕРЕДИНІ ВНУТРІШНЬОГО КОНТУРУ СКЛАДНОГО ПОЛІГОНА ЗБИРАТИ ЛИШЕ В ШАБЛОНІ ЗБОРУ "ПОЛІЛІНІЯ" :?
Так і не має можливості обробити подію OnCollect в картах, в яких створення об'єкта супроводжується появою вікна прогресу "Polygons creating" класу TFormProgress. Вказане вікно видається на екран при створенні полігонального об'єкта, що є вкладеним у батьківський збірний або складний полігон.

Відмовитись від складних та збірних полігонів, чи відмовитись від обробки події OnCollect?

Карту ProblemOnCollect.dmf для демонстрації проблеми відправив на help@vingeo.com


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 16 июл 2018 11:10 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
18 апр 2007 11:55
Сообщения: 1984
Откуда: Vinnitsa
voha писал(а):
Питання до розробників:
чи можна, щоб функція IDRenumberingID1 (вона ж ID | Перенумерація), застосована у скрипті, не відновлювала оновлення карти на екрані, заборонене скриптовою функцією @Map.BeginUpdate?

Додано скриптову функцію @Map.RenumberIDs [LastUsedID]. Функція перенумеровує айді об'єктів, аргумент LastUsedID задає початок відліку, за замовчуванням LastUsedID дорівнює нулю, тобто нумерація починається з одиниці.

_________________
Команда разработчиков Digitals
(наш e-mail и ICQ находятся в меню Помощь|О программе)
Новичкам сюда | Новые возможности программы | Купить Digitals


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 17 июл 2018 10:02 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
06 июн 2010 06:35
Сообщения: 646
Откуда: Ліспроект
Dmitry_Zolotar писал(а):
Додано скриптову функцію @Map.RenumberIDs [LastUsedID]. Функція перенумеровує айді об'єктів, аргумент LastUsedID задає початок відліку, за замовчуванням LastUsedID дорівнює нулю, тобто нумерація починається з одиниці.
Дуже дякую за оперативну підтримку :D


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 19 июл 2018 00:03 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
06 июн 2010 06:35
Сообщения: 646
Откуда: Ліспроект
voha писал(а):
Підкажіть, будь-ласка. Як у скрипті отримати інформацію: простий чи складний; простий чи збірний... полігон?
Dmitry_Zolotar писал(а):
Подобной готовой функции нет, но ...

у сложного полигона:
а) есть разрыв
б) после преобразования в "петлю" с помощью @Map.ConvertComplexToLoop количество точек в полигоне остается прежним

у составного полигона:
а) есть разрыв
б) после преобразования в "петлю" с помощью @Map.ConvertComplexToLoop количество точек уменьшается (остается только первый контур)
Однак: якщо оновлення карти на екрані попередньо у скрипті заборонене, функція @Map.Undo.Undo (як єдина команда що відмінить перетворення збірного полігона в петлю після визначення типу полігона), відновлює оновлення карти на екрані.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 25 июл 2018 15:27 
Гуру
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
22 сен 2007 16:09
Сообщения: 263
Откуда: м.Львiв
voha писал(а):
Підкажіть, будь-ласка. Як у скрипті отримати інформацію: простий чи складний; простий чи збірний... полігон?

На форумi з готовими скриптами виклав функцiю для визначення типу полiгону. Думаю, буде швидше виконуватись нiж @Map.Undo.Undo :) i додав данi функцiї в бiблiотеку GeoGed (для тих, хто користується) - ще швидше (особливо з великою к-стю контурiв складного полiгону) :lol:.

_________________
Простіше написати неправильну програму, ніж зрозуміти правильну


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 25 июл 2018 23:53 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
06 июн 2010 06:35
Сообщения: 646
Откуда: Ліспроект
Руслан Пархуць писал(а):
Наскільки я зрозумів: все-таки приналежність точки до полігонального об'єкта?

Чемно дякую!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Все про скрипти
СообщениеДобавлено: 26 июл 2018 00:20 
Гуру
Гуру
Аватара пользователя

Зарегистрирован:
22 сен 2007 16:09
Сообщения: 263
Откуда: м.Львiв
voha писал(а):
Наскільки я зрозумів: все-таки приналежність точки до полігонального об'єкта? Чемно дякую!
Нема за що! Все вiрно - положення точок внутрiшнього контуру вiдносно зовнiшнього (найбiльшого по площi, тобто першого контуру). Впевнений, що дана функцiя буде корисною i в iнших випадках, не тiльки для визначення типу полiгону.

_________________
Простіше написати неправильну програму, ніж зрозуміти правильну


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 947 ]  На страницу Пред.  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB