Аналитика

Цифровая фотограмметрия, картография и землеустройство
Текущее время: 28 мар 2024 20:52

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 12 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 14:15 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
Прошу допомогти прикладом використання даного режиму.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 15:12 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 797
Откуда: Львівська область
Використовую для вирівнювання вздовж лінії:
а) точок об'єкта (ів);
б) об'єктів загалом;
в) точок по висоті.
https://youtu.be/dGBerb9wzvY

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 15:27 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
На скільки я зрозумів цей режим викликає деформацію об'єктів.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 15:49 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
Не зрозуміло за яким принципом, наприклад, відбувається переміщення (по суті суміщення) полігона по відношенню до лінії у випадку, якщо лінія не паралельна стороні полігона, котра потрапила в рамку.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 16:09 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 797
Откуда: Львівська область
slobodinskyi писал(а):
На скільки я зрозумів цей режим викликає деформацію об'єктів.

Деформація (в плані) відбувається тільки при варіанті Переміщувати тільки ближні точки.
Варіант 2 (Переміщувати об'єкти повністю) деформації не викликає.

slobodinskyi писал(а):
Не зрозуміло за яким принципом, наприклад, відбувається переміщення (по суті суміщення) полігона по відношенню до лінії у випадку, якщо лінія не паралельна стороні полігона, котра потрапила в рамку.


З лінією вирівнювання суміщається середня точка найближчої лінії об'єкта до лінії вирівнювання

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 16:36 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
Дякую. А чи можливо переміщати лише конкретні об'єкти, а не усі, які потрапили в рамку?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 10 апр 2018 16:45 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 797
Откуда: Львівська область
мабуть що ні

можна вирізати тільки потрібні на чистий листок для вирівнювання і потім повертати назад у вихідну карту

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 11 апр 2018 08:21 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
Кошмар.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 11 апр 2018 15:59 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 797
Откуда: Львівська область
за 10 років користування Digitals дану функцію використовував тільки декілька разів. Зручніше перед тим прокласти лінію по якій треба вирівнювати об'єкти і зразу ж малювати будівлі по лінії.
Дана функція більше для тих, хто провтикав вирівнювання при зборі об'єктів. Для них це може і жах. Але на скільки бачу з ваших повідомлень, ви просто рішили доколупатися до дігіталс.
Скажу вам що при переході з одного ПЗ на інше дійсно буває не зручно. Бо в кожного розробника ПЗ свій почерх. В кожної програми є свою плюси і мінуси. Якщо ви цього не розумієте, то вам будь-яка програма не буде підходити, бо універсальних програм не існує. Кожному своє.

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 11 апр 2018 16:17 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
Річ не в програмах, смаках чи почерку, а в елементарній оптимізації дій. Якщо вам легше рік рити котлован лопатою, то це не означає, що для когось зробити те саме екскаватором за пару годин є питанням смаку.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 11 апр 2018 16:30 
Гуру
Гуру

Зарегистрирован:
05 апр 2012 10:20
Сообщения: 797
Откуда: Львівська область
допустимо, ви виділили тільки ті об'єкти, які треба вирівняти по лінії
по вашому це така катастрофа просто вирізати їх (один клік), створити нову карту (другий клік), вставити їх туди (третій клік), запустити функцію вирівнювання, скопіювати об'єкти і вставити назад в вашу карту(четвертий та п'ятий клік)?. Як не мене, це навіть не варто того, щоб про це писати, не знаю, чого я повівся на ваші запитання.
Погоджуюсь, що може це було б і зручніше. щоб дана функція працювала тільки з виділеними об'єктами. Ідея справді хороша. Але мені, наприклад, достатньо і такого варіанту.

_________________
додатково про скрипти Digitals на www.digitals.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Режим конструювання «Вирівнювання»
СообщениеДобавлено: 11 апр 2018 16:39 
Эксперт
Эксперт

Зарегистрирован:
12 мар 2018 15:03
Сообщения: 70
Откуда: м. Вінниця
В мене після таких аргументів виникає лише бажання запропонувати вам ще краще: малюйте у пейнті:) Безкоштовно (не враховуючи вартості віндовса), ресурсів їсть ще в сотні разів менше, ніяких інструкцій, все простіше простого. Тільки клікайте без кінця. Самий простий набір операцій - клікати та водити мишкою по столу.
Вся біда подібних псевдоаргументів у відсутності знання альтернативи (не поверхневого, а практичного, перевіреного реальною роботою). Ну, це якщо мої аргументи про елементарну оптимізацію дій для вас нічого не значать. Тільки, будь-ласка, не ображайтеся.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 12 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 102


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB