Доброго дня шановним розробникам.
Щодо функціональних можливостей Digitals хочу спитати наступне:
2. Перевірка наявності зазорів між полігональними (вкладеними у зовнішній полігон) об'єктами займає багато часу (меню
Карта > Перевірка > Топологія полігонів - близько 7 хвилин на одній карті. В той же час, після формування списку об'єктів карти (вкладка "Список" на правій панелі Digitals) з "аналізом карти" протягом якихось 20 секунд, отримуємо можливість візуально визначити: лежить точка полігонального об'єкта у вузлі з іншою точкою сусіднього полігона, чи не лежить у вузлі з будь-якою точкою іншого сусіднього полігонального об'єкта. Тобто: визначення кількості точок сусідніх об'єктів у вузлі вже реалізовано у вкладці "Список". Цілком логічно, з вказаного, виникає питання: чому немає
функції сценарію контролю, яка б зі швидкістю аналізу карти знаходила помилки "точка об'єкта із вказаного переліку шарів не лежить у вузлі з точкою іншого об'єкта в тому ж, або іншому переліку шарів Таким чином, можуть виконуватись одразу декілька перевірок: на внутрішні зазори; на зовнішні зазори; на вихід внутрішнього полігона за межі зовнішнього полігона; на взаємне часткове перекриття внутрішніх полігонів
3.
Отримати у скрипті обробки подій OnAdd, OnChange, OnDelete, OnJoin, OnMerge перелік номерів усіх вставлених в карту з буфера обміну, змінених внаслідок перетягування в режимі синхронізації вузлів, видалених, з'єднаних або об'єднаних кнопкою на правій панелі, об'єктів хотілося б, наприклад, скриптовою функцією
@EventObjects, бо
@EventObject повертає в скрипті обробки події: OnAdd - номер активного після вставки об'єкта серед декількох вставлених з буфера; OnChange - номер активного об'єкта серед декількох, які зазнали змін (наприклад в результаті перетягування вузла); OnDelete - номер активного об'єкта серед позначених перед видаленням; OnJoin або OnMerge - номер об'єкта, створеного в результаті з'єднання або об'єднання усіх позначених.
Найперше цікавить отримання переліку номерів об'єктів, геометрія яких була змінена шляхом перетягування точки активного об'єкта при включеному режимі "синхронізації вузлів" (затиснута "скрепка"). От, наприклад: скрипт обробки події OnLayerChange, якщо для зміни шару було позначено декілька об'єктів, запускається для кожного об'єкта з позначених, а
@EventObject повертає при кожній "ітерації скрипта" номер чергового позначеного об'єкта. Можливий і такий варіант, але краще, мабуть, додати функцію
@EventObjectsНе сподіваюсь на швидку реалізацію, однак хотілося би знати: прийнятні запити, чи ні?
Наперед вдячний.